Price Tag - Jessie J

我们是不是不择手段的人?


When music made us all UNITE!
音乐让我们众志成城
And it wasn't low blows and video Hoes,
但并不是不堪入目的视频
Am I the only one gettin… tired?
难道我是唯一一个守旧派
Why is everybody so obsessed?
为什么人人对此着迷


Why is everybody so serious!
为何人人都杞人忧天

Yes, I am. 是啊我是这样。

Acting so damn mysterious
一副神神秘秘的样子

Not really. 我并没有。

You got your shades on your eyes
眼中的灰暗如何剔除
And your heels so high
又穿这么高的高跟鞋
That you can't even have a good time.
那活该你倒霉

But I cannot handle the high heels. 我驾驭不了高跟鞋。

Murmur: 也掌控不好各个场合。不会化妆,没有得体切题的场景。没有人告诉我对不对,我永远对自己感到不满意。不完美,不达标。可是又知道完美的东西不存在

Repeat: 不够好不够好不够好不够好不够好不够好……


他们说我想太多。傻逼么。


我也想把一切归咎于你们啊。

评论
热度(1)
© /Powered by LOFTER